نقد و بررسی برای خرید هوشمندانه گوشی موبایل

به شما کمک می کنیم با تقد و بررسی دقیق به روز ترین گوشی های موبایل دنیا خرید هوشمندانه تری انجام دهید.

نقد و بررسی برای خرید هوشمندانه گوشی موبایل

به شما کمک می کنیم با تقد و بررسی دقیق به روز ترین گوشی های موبایل دنیا خرید هوشمندانه تری انجام دهید.

  • ۰
  • ۰
گلکسی A70 یکی از بهترین گوشی های میان رده ای بود که سامسونگ سال گذشته به بازار عرضه کرد. A70 عمر باتری شگفت انگیزی داشت و اولین گوشی میان رده سامسونگ بود که از شارژ سریع 25 وات بهره می برد. این نمایشگر همچنین دارای یک نمایشگر بزرگ و زیبا AMOLED ، عملکرد خوب و تجربه نرم افزاری مشابه گل سرسبد بود. سامسونگ گلکسی A70s را چند ماه بعد با دوربین اصلی با وضوح بالاتر به بازار عرضه کرد و سپس گلکسی A71 به بازار آمد که در دسامبر سال گذشته رسمی شد.

گلکسی A71 نسبت به نسخه قبلی خود بسیار عالی به روزرسانی شده است. این صفحه دارای پنل جدید Infinity-O Super AMOLED مانند پرچمداران سامسونگ ، پردازنده جدیدتر و کارآمدتر (اسنپدراگون 730) ، تنظیم دوربین چهارگانه در پشت است که شامل یک تیرانداز اولیه 64 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و اندروید 10 با یک است UI 2.0 خارج از جعبه است.

آیا بسته بندی کلی آن رضایت کسانی است که به دنبال گوشی میان رده ای هستند که در جیبشان سوراخ نشود اما هنوز هم یک تجربه پیشرفته را ارائه می دهد؟ بگذارید بفهمیم Galaxy A71 نگه داشتن و استفاده از آن یک لذت است. با وجود صفحه نمایش 6.7 اینچی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی ، A71 زیبا و سبک است. در قسمت پشتی آن پلاستیکی وجود دارد ، اما تلفن در حالی که به عنوان گوشی با پشت شیشه ای لغزنده نیست ، احساس حق بیمه می کند. همچنین جالب توجه به نظر می رسد - صفحه عقب دارای نوارهای نازکی است که از بالا به پایین اجرا می شود و چند خط به صورت مورب در امتداد هستند. وقتی نور به صفحه پشت برخورد می کند ، یک الگوی زیبا رنگین کمانی را در آن راه راه ایجاد می کند.
در جعبه ، Galaxy A71 با یک شارژر سریع 25 وات همراه با کابل USB-C به USB-C و گوشی های 3.5 میلی متری عرضه می شود. A71 از محافظ صفحه خارج از جعبه استفاده نمی کند و همچنین یک کیس به صورت بسته ای موجود نیست. مورد دوم دقیقاً ضروری نیست ، اگرچه ما توصیه می کنیم هم از محافظ صفحه و هم از قاب محافظ استفاده کنید تا این گوشی بسیار کوچک از فرسودگی روزمره در امان باشد.
 

دوربین A71

دوربین اصلی 64 مگا پیکسلی A71 با استفاده از پیکسل زنی عکس های 16 مگاپیکسلی می گیرد و در صورت مناسب بودن نور ، تصاویر بسیار زیبایی به دست می آورید. جزئیات زیادی در عکسهای نور روز و دامنه دینامیکی خوب وجود دارد. تولید مثل رنگ نیز در بیشتر موارد به زندگی واقعی وفادار است. هر چند عکس های شب پر سر و صدا و دانه دار به نظر می رسند و حالت اختصاصی شب تمرکز خود را بر افزایش جزئیات در اشیا dark تاریک می گذارد تا کنترل سطح نویز. گفته می شود ، با نور مصنوعی خوب ، عکس ها حداقل در صفحه نمایش تلفن خوشایند هستند و بسیار خوب به نظر می رسند. عکس های بوکه با استفاده از ویژگی Live Focus نیز به لطف سنسور با وضوح بالا بسیار عالی به نظر می رسند.

 

نرم افزار A71

Galaxy A71 از تمام ویژگی های جذاب Android 10 و One UI 2.0 برخوردار است که در گوشی های شاخص سامسونگ مشاهده می کنید. ضبط کننده صفحه داخلی به شما امکان می دهد با یک ضربه محتوا روی صفحه ضبط کنید ، Bixby Routines به شما امکان می دهد کارهای مختلف را در تلفن خودکار کنید و صفحه Edge به شما امکان می دهد با کشیدن انگشت از لبه صفحه به سرعت به برنامه ها و سایر قابلیت ها دسترسی پیدا کنید. شما همچنین پشتیبانی کامل Samsung Pay را دریافت می کنید.

سایر ویژگی ها مانند پیوند به ویندوز برای اتصال یک لمسی به برنامه Your Phone Companion مایکروسافت در رایانه شخصی ، سفارشی سازی کلید کناری برای انتخاب آنچه کلید پاور با فشار دادن دو بار یا طولانی انجام می دهد و Game Booster برای عملکردهای مختلف در بازی (مانند همانطور که تغییر می دهد تمرکز گوشی روی کارایی باشد یا صرفه جویی در مصرف برق نیز وجود دارد. ویژگی های استاندارد Galaxy مانند Dual Messenger ، پشتیبانی از تم ها و Always On Display نیز در آن گنجانده شده است.

 

باتری A71

دوام باتری یکی دیگر از مواردی است که Snapdragon 730 باید از لحاظ فنی یک مزیت نسبت به A70 داشته باشد ، زیرا Snapdragon 730 یک تراشه 8 نانومتری است در حالی که Snapdragon 675 یک تراشه 11nm است. همانطور که گفته شد ، عمر باتری در A70 از قبل عالی بوده است ، بنابراین A71 از این نظر احساس یک پیشرفت عمده نمی کند.

هنوز هم ، عمر باتری چشمگیری دارد و با یک بار شارژ با استفاده کم از Wi-Fi و کمی داده تلفن همراه ، می تواند تا دو روز شما را مجبور کند و اگر یک کاربر سنگین هستید و تمایل به بازی کردن دارید ، یک روز کامل را تماشا کنید YouTube را تماشا کنید فیلم ها و کارهای پر مصرف دیگر را در تلفن خود انجام دهید. اگر زیاد سفر می کنید ، A71 از استقامت بسیار خوبی برخوردار است حتی در صورت استفاده به عنوان کانون گرم.
 
خرید و بهترین قیمت A71 در ویت موب
 
  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • هوما عمادی

خرید گوشی موبایل

سامسونگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی